pondělí 20. října 2008

Epilog II

Protože mě nenapadl žádný doslov na vysoké úrovni jak informační, tak umělecké, pojmu epilog jako jistou formu zhodnocení.
A protože mám k dispozici velké množství statistik tohoto blogu, zkusím vypíchnout nějaké nejzajímavější
Dohromady Vás tento blog v 6ti zemích četlo kolem čtyř set, z čehož asi dvě stovky se nechaly zlákat pouze vyhledávači a zajímavými slovy (což vysvětluje několik návštěv zejména z USA a Rumunska) v blogu a vícekrát ho už neotevřely.
Zajímavá je i statistika klíčových slov, pod kterými se na tuto stránku někteří dostali.
tak např.

  • "Jak si zlomit nohu" - 13 lidí (seznam.cz, 3. nalezený odkaz)

  • "everglades" - 10 lidí (seznam.cz, 2. nalezený odkaz)

  • "n. armstrong" - 5 lidí (seznam.cz, 10. nalezený odkaz)

  • "Jak si zlomit kotník" - 4 lidi (seznam.cz, 3. nalezený odkaz)

  • "baraky z dřeva,z rumunska" - 3 lidi (seznam.cz, 3. nalezený odkaz)

  • "hračky z usa" - 3 lidi (seznam.cz, 3. stránka)

  • "proč se říká new yorku big apple" - 3 lidi (google.com, 3. nalezený odkaz)

  • "cikáni" - 1 člověk (google.com, >15 stránka, nenašel jsem to)

  • "dej mi můj sprej" - 1 člověk (google.com, 2. odkaz)


  • a konečně

  • "vnitrohoří" - v google i na seznamu na prvním místě. V případě seznamu se jedná o místo jediné, na googlu je ještě jeden jiný výsledek obsahující toto slovo...V tomto případě jsem očekával vyšší zájem a je trestuhodné, že toto slovo nikdo nehledal:)




Aby tento příspěvek splňoval alespoň částečně vlastnosti epilogu, zakončím jej pozvánkou na záznamy o další akci, která se uskuteční 30.10. - 3.11. 2008.
Tentokrát pojedeme do Londýna a po návratu by se tu měly nějaké záznamy objevit (zkusím se polepšit a psát častěji, než jednou týdně:)

2 komentáře:

tarq řekl(a)...

Z toho, že přes výraz "vnitrohoří" na tvůj blog nikdo nepřišel, přece nemůžeš vyvozovat, že jej nikdo nehledal.

Unknown řekl(a)...

no je fakt, že hledat ho mohl a jen podle počtu výsledků zjistit relevanci tohoto slova a s tím se spokojit...
Na druhé straně, pokud už hledám takovéto slovo, tak mě alespoň jeden nalezený výsledek obvykle překvapí natolik, že se podívám, v jakém kontextu dotyčný toto slovo použil