sobota 5. dubna 2008

Linux & Open Source







Přestože Bryan pracuje jako manažer Hewlet Packard v oddělení Linux & Open Source, používá na svém počítači Windows a MS Internet Explorer.
Od doby, co jsme pojmenovali příčinu tuhnutí internetu na jeho počítači, nás každému představuje (kromě toho, že jsme "exchange students from Czech Republic") jako "computer mages", což jsme prokázali např. u Bryanovy ženy Jannet, když jsme jí rozjeli plné rozlišení na jejím 25" monitoru:)
Dnes jsem Bryanovi instaloval Firefox a uklízel mu počítač od zbytečného SW. Překvapilo mě, že (mimo to, že se nikdy předtím nesetkal s Firefoxem) jsem mu musel vysvětlovat k čemu je dobrá Java, a že není moc dobrý nápad ji smazat, a taky v čem že je ten Linux jinej a lepší než windows:)


6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak ještě Operu, a má z toho plnohodnotnej počítač.

Unknown řekl(a)...

Nic proti opeře ale pro Lamy je FF schůdnější a pohodlmější...

Unknown řekl(a)...

Ještě měl na ploše odkaz na Safari:) Ale když jsem projevil údiv nad tím, že něco takového používá, tak prohlásil, že vůbec neví, co to je:)

krata řekl(a)...

Safari je taková africká zoo, kde jezdíš jeepem. Opera je divadlo, kde všichni zapoměli text a tak nesrozumitelně zpívají, aby se neřeklo, že to neumí. Ale o Firefoxu vím jen to, že to není červená panda. Mimochodem včera jsem hrál s Vojtou proti Jardovi a Monice nohejbal a suverénně jsme vyhráli všechny sety: 12:10, 12:10, 16:14

Unknown řekl(a)...

...Firefox je to co ti vznikne, když zkombinuješ lišku a zapalovač

allyen řekl(a)...

smrdí to, a rychle umře :-)