pátek 21. března 2008

Good Friday

Když jsme ráno otevřeli New York Times, našli jsme zajímavý článek o D1:


Mimo to se mi podařilo propíchnout si nohu šlápnutím na hřebík, jsme se přiučili něco o imperial meassurement systému.. Jednak jsme zjistili, že palec je opravdu široký jako palec, stopa je dlouhá jako bota 43 (v americe mají jednoduché kupování bot...všichni chcou boty o velikosti jedné stopy,a když se jim tam nevejde palec, tak si vezmou o palec větší)...
Ale když mi Bryan řekl, abych uřízl desku dlouhou "nine & three eights", tak musel hodně vysvětlovat...
Narozdíl od metrického systému, tady je palec rozdělený na šestnáctiny (tedy 2/16 = 1/8 => three eigts = 6/16, tj. jsem odpočítal 6 políček, a bylo to:). Dokonce i Bryan uznal, že horší ten systém snad ani být nemůže..

Jinak Američani říkají Velkému pátku "The Good Friday", dokonce se nám podařilo sehnat v Delmaru římskokatolický kostel,takže jsme si ho užili jak se patří.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zajímavé:) já bych to přeložil jako 9 a tři osminy palce...
Taky tam měli zpívané pašije?

Unknown řekl(a)...

To bys přeložil dobře, taky to tak bylo...akorát jsem neočekával rozdělení po 1/16,1/8,1/4...
Zpívané pašije tu možná nškde mají, každopádně jsme je zatím nepotkali